Article Πως δέον ν' ανατρέφωμεν τα τέκνα

ID4621
ΤίτλοςΠως δέον ν' ανατρέφωμεν τα τέκνα
Υπότιτλος/οι
ΈκδοσηΒοσπορίς
Πρωτότυπο
ΜεταφρασμένοΝαι
Τίτλος πρωτότυπου (για μεταφρασμένο)
Γλώσσα πρωτότυπουΓαλλική
Συγγραφέας πρωτότυπου (για μεταφρασμένο)Edmond Demolins
ΣχόλιαΔημοσιεύεται στη στήλη "ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ" σε τέσσερις συνέχειες. Είναι μεταφρασμένο από την Αγλαΐα Πρεβεζιώτου.
Στοιχεία βιβλιογραφικής αναφοράςΈτος Α, τχ. 1 (1899), σ. 5 Έτος Α, τχ. 3 (1899), σ. 20-21 Έτος Α, τχ. 5 (1899), σ. 36-37 Έτος Α, τχ. 7 (1899), σ. 52
ΠερίληψηΟ συγγραφέας του κειμένου θεωρεί ότι η αγωγή που προσφέρουν οι Αγγλοσάξωνες στα παιδιά τους υπερτερεί από αυτή των Γάλλων για διάφορους λόγους: 1) Οι Άγγλοι δεν θεωρούν τα παιδιά τους κτήματά τους και έτσι ενισχύουν την αυτονομία τους. 2) Οι Άγγλοι φέρονται στα παιδιά τους σαν να είναι ήδη ολοκληρωμένες προσωπικότητες. 3) Η αγγλοσαξωνική αγωγή είναι προσανατολισμένη προς τις μελλοντικές ανάγκες της ζωής που μπορεί να προκύψουν και όχι προς το παρελθόν. 4) Οι Άγγλοι φροντίζουν όχι μόνο την πνευματική ανάπτυξη των παιδιών τους αλλά και τη σωματική τους διάπλαση μέσα από γυμναστικές ασκήσεις. 5 ) Οι Άγλλοι μεταδίδουν πρακτικές γνώσεις στα παιδιά τους για να μπορούν να ικανοποιούν τις υλικές τους ανάγκες. 6) Διδάσκουν στα παιδιά τους και χειρωνακτικά επαγγέλματα. 7) Διδάσκουν τη γνώση χρήσιμων νεωτερισμών. 8) Η διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση της βίας και της καταπίεσης αλλά με τη χρήση της πειθούς. Τέλος, λόγω της ανεξαρτησίας τους τα παιδιά των Αγγλοσαξώνων καταλαμβάνουν μόνα τους τη θέση τους στην κοινωνία. Δεν την έχει δημιουργήσει για αυτά από πριν η οικογένειά τους. Ως αποτέλεσμα της αγωγής τους οι νεαροί Αγγλοσάξωνες είναι ισχυροί στο μυαλό και στο σώμα, προσγειωμένοι στην πραγματικότητα, με πρακτικό πνεύμα και διάθεση για τον αγώνα της βιοπάλης.
Showing 1-1 of 1 item.

Κατηγορία Πως δέον ν' ανατρέφωμεν τα τέκνα

#Κατηγορίες
157.3 Αγωγή-Ανατροφή-Διαπαιδαγώγηση (Εκπαίδευση)
Showing 1-1 of 1 item.

Συγγραφείς Πως δέον ν' ανατρέφωμεν τα τέκνα

#Συγγραφέας
1Demolins, Edmond